FAQ – Mijn account

Ik heb reeds een klantnummer. Hoe krijg ik toegang tot een online account?

Als u al geregistreerd bent als Häfele klant, maar nog een account nodig heeft voor de webshop, vul dan dit registratieformulier in. Gelieve ook uw Häfele klantnummer op te geven. Wij sturen u dan uw registratiegegevens toe.

Als ingelogde klant kunt u onze prijzen zien en bestellingen plaatsen.

Hoe word ik Häfele klant en hoe krijg ik toegang tot de webshop?

Als u nog geen Häfele klant bent, kunt u een klantnummer en inloggegevens aanvragen via ons registratieformulier. Nadat u het formulier met basisinformatie over uw bedrijf heeft ingediend, maken wij graag een onlineaccount voor u aan.

Let op: ons aanbod is alleen gericht op commerciële bedrijven en wederverkopers.

Hoe kan ik prijzen en de beschikbaarheid van producten zien?

Als u een Häfele online account heeft, kunt u de prijzen en de productbeschikbaarheid bekijken en gemakkelijk online bestellingen plaatsen.

De productprijzen en de beschikbaarheid worden zowel op de productdetailpagina als in de winkelwagen weergegeven.

Kan ik meerdere gebruikers aanmaken voor mijn onlineaccount?

Ja, dat is mogelijk. Nadat u ingelogd bent, kunt u extra gebruikers (medegebruikers) aanmaken voor uw account. Deze medegebruikers hebben de mogelijkheid om zich via uw account in te loggen. U kunt ook hun rechten beperken.

Om een nieuwe medegebruiker aan te maken, gaat u naar het menu-item “Gebruikersbeheer” onder “Mijn account” en selecteert u “Gebruiker aanmaken”.

U wordt doorgestuurd naar ons formulier voor nieuwe medegebruikers, waar u medegebruikersnaam en hun wachtwoord en machtigingen kunt invoeren en selecteren. U kunt zo veel medegebruikers aanmaken zoals u wilt. Zorg ervoor dat deze nieuwe medegebruiker zijn inloggegevens van u ontvangt, want er wordt geen automatische e-mail gegenereerd.

Hoe kan ik medegebruikers in mijn onlineaccount beheren?

Nadat u bent ingelogd met uw klantnummer en wachtwoord, gaat u naar “Mijn account” en selecteert u “Gebruikersbeheer”. Hier kunt u medegebruikers aanmaken, hun instellingen wijzigen en verwijderen.

Kan ik mijn adresgegevens zelf wijzigen?

Het facturatieadres kan online niet gewijzigd worden. Neem contact op met de binnendienst Verkoop of met de voor u verantwoordelijke vertegenwoordiger. U kunt het opgeslagen facturatieadres bekijken onder “Mijn profiel”.

U kunt te allen tijde nieuwe leveringsadressen toevoegen, wijzigen of verwijderen.  U kunt eenvoudig extra leveringsadressen toevoegen in uw profiel onder “Adressen”. Klik op de knop “Nieuw leveringsadres” en vul de bijbehorende velden in.

Om het nieuw aangemaakte adres als hoofdleveringsadres op te slaan, selecteert u het betreffende veld in het adresvak en klikt daarna op “Opslaan”.

De door u toegevoegde adressen kunt u altijd bewerken of verwijderen.

Waar kan ik mijn orderbevestigingen, leveringsbonnen of facturen in pdf-formaat downloaden?

Factuur als pdf downloaden
Onder “Mijn account > Mijn facturen” krijgt u toegang tot alle facturen van uw bestellingen. Om een factuur te bekijken of te downloaden, klikt u op het factuurnummer. Deze kunt u nu opslaan of als pdf-bestand downloaden.

Leveringsbon als pdf downloaden
In uw bestellingsoverzicht onder “Mijn bestellingen > Verzendgegevens” krijgt u toegang tot alle leveringsbonnen van uw bestellingen. Om een leveringsbon te bekijken of te downloaden, selecteert u de bijbehorende leveringsbon in het overzicht. In de leveringsbon vindt u het leveringsbonnummer bovenaan rechts in rood gemarkeerd. Klik op de leveringsbon. Deze kunt u nu als pdf-bestand downloaden en opslaan.

Orderbevestiging als pdf downloaden
In uw bestellingsoverzicht onder “Mijn bestellingen > Verzendgegevens” krijgt u toegang tot alle orderbevestigingen van uw bestellingen. Om een orderbevestiging te bekijken of te downloaden, selecteert u de bijbehorende bestelling in het overzicht. In de bestelling vindt u het bestellingsnummer bovenaan links in rood gemarkeerd. Klik op de orderbevestiging. Deze kunt u nu opslaan of als pdf-bestand downloaden.

Als uw vraag niet wordt beantwoord, kunt u meer informatie vinden in onze snelstart sectie onder „Mijn account".