Häfele Discoveries - Innovaties digitaal en lokaal beleven

In tijden van pandemie geeft Häfele SE & Co KG een nieuwe dimensie aan klantennabijheid en presenteert onder de naam “Häfele Discoveries” een hybride beursformule, die ook integraal deel zal uitmaken van interzum@home die Koelnmesse van 4-7 mei 2021 digitaal zal organiseren. Voor het eerst sinds 1959 zal er tijdens de Interzum-periode in Keulen geen Häfele beursstand zijn.

​​​​​​​

„Dankzij de constructieve en permanente uitwisseling tussen de beursorganisator en zijn exposanten zal het mogelijk zijn om de innovaties voor 2021 op een levendige manier aan de sector voor te stellen, zelfs in de context van de pandemie. In de huidige situatie is dit allesbehalve vanzelfsprekend en het getuigt van een buitengewone samenwerking “, looft Sibylle Thierer, CEO van het Duitse moederbedrijf.

Aansluitend op het digitale sectorevenement van 4-7 mei 2021 zal het nog mogelijk zijn om de Häfele innovaties op het internet virtueel te ontdekken en bijvoorbeeld de tijdens het evenement opgenomen live presentaties te bekijken of via videochat in contact te komen met de lokale Häfele aanspreekpartner. Het digitale platform wordt aangevuld met een reeks wereldwijde evenementen, waar de nieuwe producten en diensten van Häfele ook fysiek kunnen worden beleefd. Product- en service-experts zullen de Häfele Highlights voor 2021 live ter plaatse in de talrijke vestigingen en verkoopkantoren over de hele wereld voorstellen. Uiteraard zal dit alles plaatsvinden zonder enige mensenmassa en zal het worden aangepast aan de plaatselijke pandemiesituatie, met inachtneming van alle nodige afstands- en hygiënemaatregelen.

Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van Häfele in 2023 kondigt de onderneming nu al haar terugkeer aan als fysieke exposant op de volgende Interzum in Keulen. De meubelbeslag- en verlichtingsspecialist uit Nagold is zich namelijk bewust dat de digitale wereld, hoe professioneel en innovatief ook, de toegevoegde waarde van een persoonlijke ontmoeting tussen klanten en exposanten niet kan vervangen. „Wanneer krijgen we anders zo'n prachtige gelegenheid om met zoveel klanten van over de hele wereld van gedachten te wisselen”, zegt Sibylle Thierer.