• Wereldwijd
  • Contact

Klant worden bij Häfele België

Om u sneller als nieuwe Häfele-klant te kunnen bedienen, vragen wij om uw uittreksel uit de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) te uploaden en het onderstaande registratieformulier correct in te vullen. Uw klantnummer wordt u per e-mail meegedeeld.

Opgelet: Voor de klantenregistratie dient u een BTW-nummer te bezitten of in aanvraag te hebben. In specifieke gevallen, kunnen ook scholen en instituten zonder BTW-nummer zich als klant laten registreren. Dit wordt geval per geval onderzocht en al dan niet toegestaan. Aan particulieren stellen wij geen klantnummer noch PIN-code ter beschikking. In dat geval verwijzen u graag door naar een professional die klant is bij Häfele België.

Bij vragen of problemen, bel onze helpdesk op +32 (0)52/ 45 01 14.

*Verplicht in te vullen

Uittreksel uit de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO)


Uw firmagegevens

Naam / firmanaam (volgens statuten) *
Straat, Huisnummer (volgens statuten) *
Postcode, Plaats (volgens statuten) *
BTW-situatie *
BTW-nummer (indien voorhanden)*
Uw BTW-nummer zonder BE
Telefoonnummer (boekhouding)
Fax (boekhouding)
Taalkeuze (facturatie/administratie)*
E-mail (facturen) *
Pincode-aanvraag voor online productbestellingen *
Aantal medewerkers (inclusief zaakvoerder)*
Aard van uw onderneming *
Hoe kent u Häfele? *

Leveringsadres

Indien uw leveringsadres afwijkt van het firma-adres, gelieve dit hieronder in te geven:*
Maximum 200 tekens

Contactgegevens

Voornaam (contactpersoon) *
Naam (contactpersoon) *
Functie (contactpersoon) *
Telefoon / GSM (contactpersoon) *
E-mail (contactpersoon)

Heeft u bijkomende opmerkingen of vragen?
Vul hier uw bericht in (max. 1000 tekens)